Vlog

ZDECHŁY ROBAL

W XXI wieku bardzo często mamy osłabione mięśnie brzucha. Może to być spowodowane niewłaściwą postawą - tyłek do tyłu, wystający brzuch i spięty odcinek lędźwiowy pleców. Nie jest tajemnicą, że możemy wybrać lepsze ćwiczenia angażujące mm. brzucha niż popularne ,,brzuszki". Na filmie przedstawiam Ci zdechłego robala - łatwiejsza wersja i trudniejsza. O czym musisz pamiętać ?

  • odcinek lędźwiowy cały czas dotyka podłoża
  • zamykasz paszczę rękina - spięty brzuch i pośladki
  • przy prostowaniu kończyn wydychasz powietrze 
  • ćwiczysz powoli


Zdechły robal angażuje nasz core, czyli nasze centrum! Polecam bardzo gorąco


Spróbujesz ?

GORILLA ROW

Gorilla row to świetne ćwiczenie wielostawowe, w którym pracujemy nam mm. pleców oraz utrwalamy nawyk prawidłowego ułożenia korpusu. ​

PROPOZYCJA ROZGRZEWKI

Rozgrzewka to niesamowicie ważna część treningu. Odpowiednio wykonywana przygotuje nasz organizm do obciążeń, a to zwiększy efektywność naszych poczynań. W dzisiejszym filmie przedstawiam jedno ćwiczenie, które warto wykorzystać w protokole swojej rozgrzewki. Wykonując te ćwiczenie przygotujemy do pracy tylną taśmę, która jest narażona na różnego rodzaju kontuzje.​

Napisz do mnie

Skontaktuje się z Tobą w ciągu 48 godzin.
  Help
Podopieczni Arkadiusza Czajkowskiego

Arkadiusz Czajkowski

trenerczajkowski@gmail.com

+48 665 843 156

Arkadiusz czajkowski