Udostępnij

Wszyscy mamy 24 godziny w ciągu doby, a mój podopieczny jest przykładem na to, że im bardziej zajęci jesteśmy, tym lepiej potrafimy zorganizować sobie czas i znaleźć w swoim kalendarzu miejsce na 2-3 treningi w tygodniu.

Szymon, bo o nim mowa jeszcze rok temu ważył 115 kilogramów i źle się czuł w swoim ciele. Na początku zaczął samodzielnie pracować nad swoim wyglądem, a potem wypełnił formularz na mojej stronie w celu umówienia się na konsultację trenerską. Porozmawialiśmy przez telefon i jak to zwykle bywa w przypadku konkretnych osób - umówiliśmy się na pierwsze spotkanie. Ustaliliśmy, że treningi w #CzajkowskiTeam rozpocznie od zaraz, a jego trenerem prowadzącym będzie Vlada.

Jak zrzucić 19 kilogramów w rok?

Kluczem była redukcja wagi i lepsze samopoczucie, ponieważ Szymon jest zabieganym przedsiębiorcą, który chce się rozwijać, a do tego potrzebna jest mu wydajność i energia. Jeśli chodzi o wygląd to rezultaty pojawiały się powoli i małymi krokami biegliśmy w odpowiednim kierunku. Kluczem było postawienie na regularność. Żadnego zajeżdżania i zarzynania. Systematyczność, systematyczność i jeszcze raz systematyczność.

 

Istotne jest to, że Szymon nie ma żadnej szczególnej diety. Po prostu uważa na to co je, zmienił nawyki żywieniowe i oczywiście utrzymuje na stałym poziomie ilość jednostek treningowych.

Jak zrzucić 19 kilogramów w rok?

5 tygodni temu odwiedził nad wirus, koronawirus. Skontaktowałem się ze wszystkimi podopiecznymi w #CzajkowskiTeam, żeby ustalić, jaką formę dalszej współpracy przybieramy, żeby zachować ciągłość. Szymon od razu stwierdził, ze nie chcę przerywać zajęć i interesuje go dalsze działanie, a ja lubię takie ambitne bestie :) Tak więc aktualnie trenuje ze mną - na wynajętym mieszkaniu, żeby zachować bezpieczeństwo i móc dezynfekować cały sprzęt.

 

Wczoraj Szymon pyta: pomierzymy się? No i się pomierzyliśmy :)

- 35 cm od pierwszego spotkania, czyli w niespełna 6 miesięcy. To co warte podkreślenia to to, że ćwiczenia odbywają się 2-3 razy w tygodniu, a nie 5-6 i nie zastosowaliśmy żadnej specjalnej diety - po prostu postawiliśmy na rozsądek i kolejny raz systematyczność wygrała z intensywnością. Ludzie popełniają mnóstwo błędów i w mgnieniu oka z kanapowego życia przestawiają się na bycie fit i wywracają swoje życie o 180 stopni. To często kończy się przy pierwszym potknięciu, ponieważ ciężko jest utrzymać narzucone restrykcje. Dlatego ważne jest to, żeby dostosować aktywność fizyczną pod swój styl życia, żeby mój robić do długoterminowo, bo tylko wtedy możemy liczyć na dobre rezultaty, co zresztą potwierdza ten wpis.

 

Jestem dumny z takiego podopiecznego, bo nic tak nie cieszy jak efekty ludzi, którzy nam zaufali i osiągają zamierzone rezultaty.

Stary, wielkie gratulacje i tak trzymaj, a osiągniemy jeszcze więcej. Dobra robota!

NAPISZ DO MNIE I SKUTECZNIE ZMIEŃ SWOJĄ SYLWETKĘ

O kontakt proszę osoby zdecydowane.
Skontaktuje się z Tobą w ciągu 48 godzin.
  Help

Podopieczni Arkadiusza Czajkowskiego

Arkadiusz Czajkowski

trenerczajkowski@gmail.com

+48 665 843 156

Arkadiusz czajkowski