Dlaczego nie warto ćwiczyć na 100%?

Dlaczego nie warto ćwiczyć na 100%?

Dlaczego nie warto ćwiczyć na 100%?

W branży fitness możemy trafić na hasła typu: 100% albo nic/no pain no gain/train hard...Absolutnie się z tym nie zgadzam i nie popieram takiego podejścia. Często te komunikaty kierowane są do osób, które trenują dla siebie, a nie dla zarobków.

Jeżeli nie jesteś zawodowym sportowcem to zapomnij i trenowaniu na maksa 7 razy w tygodniu, trzymaniu michy przez 365 dni w roku i odmawianiu sobie wszystkiego. Treningi i zdrowy styl życia to dodatek do życia, a nie całe życie.

Masz firmę, dzieci, drugą połówkę i zainteresowania, więc dbanie o siebie nie może sprawić, że ważne sprawy pójdą w odstawkę, bo chcesz zrzucić 7 kilogramów. Przez takie podejście ludzie się wykładają...

Moja podopieczna, którą prowadzę online, chciała trenować 5 razy w tygodniu, bo myślała, że tak trzeba, a nie ma na to czasu. Miała wyrzuty, że nie trenuje 5 razy w tygodniu. Uwierz, 3 razy w tygodniu przez rok da Ci więcej niż 5 razy w tygodniu przez 2 miesiące.

Regularność jest ważniejsza od intensywności. Ćwiczenia to nie jest trening zagłady. To proces, który sprawia, że się rozwijasz i poprawiasz jakość swojego życia. Działaj tyle ile możesz, regularnie.

#życieciucieka

Napisz do mnie

Skontaktuje się z Tobą w ciągu 48 godzin.
  Help
Podopieczni Arkadiusza Czajkowskiego

Arkadiusz Czajkowski

trenerczajkowski@gmail.com

+48 665 843 156

Arkadiusz czajkowski