Jak pomóc sobie zrealizować cel sylwetkowy?

Jak pomóc sobie zrealizować cel sylwetkowy?

Częstym problemem w przypadku osób, które chcą zmienić swoje życie i swój wygląd jest to, że na początku motywacja i zapał jest na wysokim poziomie, ale po kilku dniach/tygodniach entuzjazm spada. Zdarza się, że podejmujemy decyzję o rozpoczęciu treningów pod wpływem emocji i szybko rezygnujemy. W dzisiejszym poście przedstawię kilka sprawdzonych sposobów na to, jak wytrwać w swoich postanowieniach.

 

DEKLARACJA PUBLICZNA - nic tak nie mobilizuje jak złożona deklaracja. Możesz napisać na swoim facebook'u, że od dzisiaj trenujesz w każdy poniedziałek, środę i piątek, a jako dowód w te dni wstawiasz zdjęcia z treningów. Jeżeli zdjęcia nie będzie to znaczy, że się poddałeś. Oczywiście to tylko przykład. Możesz napisać: ,,za 100 dni wrzucam przemianę swojej sylwetki. Zaczynam od jutra i mam zamiar zmienić swoje życie po wielu latach prowadzenia kanapowego stylu życia". Jeżeli nie chcesz pisać, to możesz powiedzieć swojej rodzinie i znajomym o swoim celu, bo będzie Cię to napędzało do tego, żeby wytrwać.

 

WYWIEŚ KARTKI W SWOIM DOMU - Gdy nosiłem aparat na zęby, musiałem przez pewien czas zakładać wyciąg w postaci gumki recepturki, żeby mój zgryz się unormował. Oczywiście nie miałem zamiaru o tym pamiętać i nosiłem go jedynie przez dwie godziny - po wyjściu z gabinetu, bo zdjąłem go do posiłku i już o nim zapomniałem. Przypomniałem sobie...po dwóch tygodniach. Co zrobiłem? Wywiesiłem w kuchni, w pokoju, w łazience i przedpokoju kartki z napisem ,,WYCIĄG!!!" i gdzie bym się w mieszkaniu nie ruszył tak trafiałem na przypominajki. Dzięki temu nawet, gdy zapomniałem to za moment spojrzałem na kartkę i pamiętałem. Jeżeli nie masz głowy do treningu, zapominasz o nim albo świadomie go unikasz to przyklej sobie w domu kartki z napisem ,,IDŹ NA TRENING".

 

KALENDARZ - dobrym rozwiązaniem jest kupienie i wywieszenie w widocznym miejscu kalendarza, gdzie cały tydzień mamy w poziomie. Jeżeli wykonamy danego dnia trening to zaznaczamy ten dzień zielonym kolorem. Umów się ze sobą, że w każdym tygodniu będą na przykład 3 zielone dni, bo to będzie oznaczało, że wykonałeś w tym tygodniu 3 treningi. Jeżeli tego nie zrobisz zakreśl cały tydzień czerwonym kolorem.

 

ZDAJ SOBIE SPRAWĘ, że to Twoje życie i że nikt za Ciebie go nie przeżyje. Jeżeli chcesz, żeby pokonało Cię Twoje lenistwo to oczywiście możesz sobie na to pozwolić, ale również możesz na to nie pozwolić. Wiesz, ile niespełnionych marzeń, niezałożonych firm i niewypowiedzianych słów leży na cmentarzach? Żyj pełnią życia i UMRZYJ PUSTY.

 

4 rozwiązanie, które mogą przyczynić się do poprawy Twojej efektywności. Skuteczna jest ta metoda, która działa niezależnie od tego czy jest to prosta czy skomplikowana rzecz. Najważniejsze jest to, żeby nasze działania były skuteczne, a często geniusz tkwi w prostocie.

Napisz do mnie

Skontaktuje się z Tobą w ciągu 48 godzin.
  Help
Podopieczni Arkadiusza Czajkowskiego

Arkadiusz Czajkowski

trenerczajkowski@gmail.com

+48 665 843 156

Arkadiusz czajkowski