Co z tą sauną ?

Co z tą sauną ?

Co z tą sauną ?

Wiele osób utożsamia pocenie się ze zrzucaniem tkanki tłuszczowej, a może to mieć tylko pośredni związek. Bo jak się pocisz, czyli trenujesz to wydatkujesz energię. A tak na serio samo pocenie się i redukcja tkanki tłuszczowej to dwie inne rzeczy.

Gdy się pocisz to tracisz wodę i elektrolity, więc często praktykowane wizyty w saunie bezpośrednio po ćwiczeniach nie będą dobrym pomysłem. Nie ma sensu po treningu, który nas odwodnił udać się do sauny, która nas odwadnia. Po jednostce treningowej powinniśmy się nawodnić.

Sauna jak najbardziej jest ok, ale należy ją traktować jako hartowanie organizmu, bo wizyty w saunie właśnie mają nas hartować i oczyszczać.

Należy również pamiętać, żeby nie zgrywać kozaka i gdy już się zakręci w głowie...to wychodzimy i nie patrzymy na to, że nasza kobieta jeszcze się nie rozgrzała. A tak na poważnie to po jednym wejściu powinniśmy zrobić sobie zimny prysznic, odczekać tyle minut ile byliśmy w środku i dopiero wejść na kolejną rundę.

Podsumowując:
1. Nie wchodzimy do sauny po treningu
2. Sauna nie spala tkanki tłuszczowej
3. Nie zgrywamy kozaków
4. Kamienie znajdujące się w saunie to nie pisuar
5. Korzystamy z sauny w dzień nietreningowy
6. Po wyjściu lodowaty prysznic
7. Odpoczywamy przed kolejnym wejściem tyle ile byliśmy w środku
8. Pijemy dużo wody

Napisz do mnie

Skontaktuje się z Tobą w ciągu 48 godzin.
  Help
Podopieczni Arkadiusza Czajkowskiego

Arkadiusz Czajkowski

trenerczajkowski@gmail.com

+48 665 843 156

Arkadiusz czajkowski