Złe podejście do treningu.

Złe podejście do treningu.

Duża część dolegliwości bólowych/złych wzorców ruchowych/wad postawy wiąże się ze złym podejściem do treningu. W pogoni za osiągami czy kilogramami na sztandze napędzamy się coraz mocniej i trenujemy jeszcze ciężej. Żyjemy w przekonaniu, że szkoda czasu na rozgrzewkę czy rozluźnianie potreningowe, bo możemy przecież zamiast tego zrobić kilka serii więcej na biceps.


Wielu osobom nie przeszkadza protrakcja barków(mocne wychylenie w przód), a gdy zaczyna boleć łokieć to wiosłowanie można przecież zrobić na maszynie. Gdy przestanie boleć to wtedy się wróci do sztangi...


Nasze ciało jest ważniejsze niż obwód bicepsa czy ilość krążków na sztandze. Niektórzy do tego dojrzewają, a inni nigdy nawet o tym nie pomyślą. Każdy ma wybór jak chce trenować, ale omijanie elementów takich jak rozciąganie, rolowanie czy praca z gumami jest po prostu błędem. Niektórzy to zrozumieją dopiero, gdy będzie za późno...

Napisz do mnie

Skontaktuje się z Tobą w ciągu 48 godzin.
  Help
Podopieczni Arkadiusza Czajkowskiego

Arkadiusz Czajkowski

trenerczajkowski@gmail.com

+48 665 843 156

Arkadiusz czajkowski